søndag den 10. marts 2013

Længe længe siden...

puha, hermed indrømmet... Det er længe længe siden at jeg har haft overskud til at skrive.

Mange ting er sket siden sidst - og sidst var vidst engang i maj sidste år - hvor vores ældste datter blev 4 år.

Nu ca 10 måneder efter sidder jeg (snart) højgravid og venter en lille søn til rækken. Har været sygemeldt med bækkenløsning den sidste måned, og mit hoved fortæller mig at jeg skal få syet en masse. Åhh gud, hvor ville jeg gerne, men overskuddet er bare ikke det samme.
Uanset hvor lidt og hvor meget overskud jeg har for tiden, så bliver energien brugt på min mand og dejlige døtre <3

Her til aften var tanken at sy en køredragt til lillemanden, og da inder- og yderstof var klippet, skulle jeg bare finde pladevattet frem - men væk er det! ..Pludselig forsvandt gejsten og nu ligger det klippede stof på bordet og må vente på "gud ved hvornår"?

Her er et billed af en smule babytøj som jeg fik syet for længe siden.


Har stadig ikke fundet fidusen i at få nogle læsere? og ved egetlig ikke om jeg har opsat min side korrekt? det må tiden vel vise, men jeg fortsætter da med at skrive uanset antallet af læsere.

Forsat god aften derude...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar