søndag den 29. april 2012

SØNDAG...

...kom hviledagen i hu.

Manden er på job stort set hele dagen, i mens nyder jeg tiden hjemme sammen med pigerne. Dagen er gået med masser af film på den store piges præmisser, og derimellem blev der også tid til at bage lakridsmuffins til farmanden vender hjem! Vi skulle selvfølgelig prøvesmage, og nøj hvor er de lækre..

Her til eftermiddag er mine forældre hjemvendt fra ferie i Tyrkiet, så tror at kagerne gør sig godt på bordet til aftenskaffen ovre hos dem (..vi skal heldigvis ikke gå så langt, da vi er naboer).

I mens den lille prinsesse sov til middag, og den store pige så prinsessefilm, nåede jeg at kreere et par nye fiskebukser! Jeg kom desværre til at vende op og ned på mønsteret, hvilket medførte en smule skønhedsfejl, men hva pokker! ..det gør nok :)

Her er de så... synes at resultatet blev nogenlunde.
Tidligere på måneden fik jeg også tid til at sy dette par:


Forsat god søndag :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar