torsdag den 26. april 2012

Det handler vidst om at tage sig sammen :o)

Ja overskriften siger vidst det hele... Det er ikke blevet til så meget fra mig, mest af alt fordi familien på skift er syge og overskuddet er i bund.
Må indrømme at ardejdet fylder meget i hverdagen (og til tider mere end hvad godt er) men pengene skal ind - og selvfølgelig også ud.

Jeg forkælede mig selv med nye øreringe forleden dag, og nu venter jeg på at kunne købe en tilhørende halskæde <3

Har også lige bestil et par lækre stykker beklædning til den store pige i huset, så glæder mig til at pakkeposten kigger forbi i løbet af næste uge..

Her er hvad der venter os - og de lækre ting er bestil på filabel.dk:



Mio my Mio, er blevet en ny del af gardaroben herhjemme - nu skal jeg bare overbevise den store pige på snart 4 år, at man ikke kun kan gå i undertrøje og strømpebukser... Udfordringen kommer især når hun i børnehaven smider hendes tøj hist og her, og glemmer hvor det er! Derefter kommer hendes kommentar at hun ikke gider at have det på.. <3 de kære små <3

Håber snart at energien til at være kreativ kommer igen - specielt fordi jeg forleden var forbi stof og stil, og købte masser at stof til mange forskellige projekter :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar