torsdag den 29. marts 2012

Endnu en fridag er gået...

Har nydt dagen i fulde drag - man ville dog ønske at dagen var en smule længere! I morgen er det afsted på arbejde igen, men så er der også en velfortjent weekend *smiler*.

Her på det sidste har jeg ikke været så aktiv til at få skrevet herinde - nok også fordi jeg ingen læsere har endnu - suk... håber at der trods alt er bare én derude som læser lidt med?

Til morgen fik jeg sendt pigerne afsted og manden min skulle på kursus. Derfor fik jeg (langt om længe) mulighed for at rydde stuen HELT OP, støvsuge og vaske gulvet godt og grundigt. Åh hvilken dejlig følelse <3

Efterfølgende brugte jeg tiden ved symaskinen. Her er lidt af hva jeg har kreaeret i den seneste tid.

Vest med små vinger - og den er blevet vendbar - sort

...og gråmønstret..

Og er egentlig ret godt tilfreds!

Denne fine vest er jeg blevet inspireret af efter at have læst disse bloggere - her og her.

Derudover er det også blevet til en flagermus-bluse i en lækker karrygul samt flere par bukser til lille Vic´s ...og der er helt sikkert mere på vej.

Et par af disse bukser kommer her...


En kommentar eller en læser på listen vil gøre mig SÅ umådelig glad.. God torsdag derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar