tirsdag den 13. marts 2012

Min FØDSELSDAG....

...og bang, så ramte jeg det halvrunde hjørne! 25 år er nu gået og alligevel er der sket så meget (specielt inden for de sidste 5 års tid).

Dagen er været intet mindre end fantastisk.. Manden og pigerne vækkede mig med morgensang på sengen og gaver (som pigerne ganske vidst kom til at åbne for mig, men hva pokker - de var ældevilde).

Den største gave af alle, er og bliver jo mine to dejlige piger og manden mig. Men når det så er sagt, så fik jeg en ny fin bil! Seat Ibiza St.... og jeg kan ikke andet end at ELSKE den <3

Når jeg inden længe lige får taget mig sammen, så får jeg taget lidt billeder af de skønne gaver fra min dejlige dag og må med skam beklage (i hvert fald overfor mig selv) fik vi ikke taget et eneste billede af selve fødselsdagen (og ikke engang vores fine flag kom på bordet) ...men bortset fra det - så er og bliver det min fødselsdag som blev fejret med alle dem jeg elsker <3

Forsat god tirsdag d. 13 marts til alle derude - og jeg må da ha været bare lidt sød i år, for hold da op et dejligt vejr :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar