onsdag den 8. februar 2012

En fridag på indkøb...

Dagen i dag bød på en fridag for manden min og jeg... Og det er jo bestemt ikke dårligt. En tur sammen, hvor vi spiste pizza til frokost, og derefter en kort tur forbi NETTO, TIGER, SØSTRENE GRENE og H&M. Disse tre butikker siges jo at være billige, dog sker det at man køber en hel del mere end hvad der egentlig var tiltænkt.

Her er hvad dagen indbragte, og jeg glæder mig til at komme i gang med de mange fine ting.

Netto havde en fin karius og Baktus bog til pigerne..
..og nogle fine æsker til at ligge nips i.

Søstrene Grene havde masser af fint papir + kort med pige og retro design.

..derudover var der også mapper og blandet karton at finde, til billige penge.
..og kunne ikke stå for de mange øjne - som helt sikkert kommer til at gøre glæde herhjemme.

I Tiger fandt jeg mere retropapir og så en stor lækker gummiand til pigernes bad.

I H&M skulle vi egentlig bare have et par uldsokker til vores store datter, Rosalie.
Kunne dog ikke modstå fristelsen, så måtte jo også købe en smule til lillesøster, Victorie.

Aftenen blev sluttet af med besøg hos mandens forældre, som bød på lækker aftensmad og underholdning af pigerne.

Endnu en fridag venter i morgen, og det skal nok blive godt!

1 kommentar:

  1. Hej med dig! :)

    Tak for din søde kommentar.
    - Jeg husker tydeligt min egen spæde start, så du må endelig spørge hvis der er noget jeg kan hjælpe med her i 'opstartsfasen'?

    Kh, Sara

    SvarSlet