lørdag den 18. februar 2012

Så blev det endnu engang lørdag...

Og til at begynde med, så er jeg bestemt ærgelig over ikke at få skrevet herinde så ofte som jeg gerne ville.

Til gengæld er det min og mandens friweekend, og den skal bruges på at holde fødselsdag for manden min - som fyldte 28 i tirsdags (på Valentinsdag, og gud bedre det. For eftersom at hans fødselsdag falder denne dag, så skal konen her åbentbart ikke have blomster - eller en lille bitte gave).

Anyways, ugen der gik, gik med arbejde og sygdom, så nyder nu en weekend hvor jeg er ved at være ovenpå igen!

I går eftermiddags fik jeg så endelige tid sammen med min kære symaskine ..og gud hvor har jeg dog savnet den. Resultatet at aftenens anstrengelser blev da alligevel til et bælte til mig selv, er begyndt på endnu et til min mor som altså også måtte eje et, og derudover en lille sommerdragt til Victorie (den mindste lille prinsesse i hjemmet som nu er 14mdr).

Bælte som fint kan bruges ud over en tunika eller kjole.

Heldragt et mindste prinsessen. (Ryggen)

Forfra.

Senere skulle jeg meget gerne få lagt billeder ind, hvor hun er iført dragten (..og måske også et billede fra mandens fødselsdag som vi holder lige om lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar