lørdag den 18. februar 2012

Som lovet en opdatering..

Sidder igen og får en lille stund for mig selv og min computer, i mens manden min ser en gammel dansk film i tv og prinsessepigerne sover så smukt.

Har stadig mit spæde håb om, at der én dag er nogen som har lyst til at læse lidt med og eventuelt skrive en lille kommentar - man har jo lov at håbe *smiler*..

Uanset hvem der følger med derude, så kom der lidt billeder fra dagen der gik.. og nå ja, det er jo også fastelavn - i hvert fald i den lille by.

Den bestøvlede datter!

..og den farlige tiger (eller leopard)..

Rosalie som stolt viser farmand de billeder som hun har taget - med det gamle digitalkamera som hun nu har overtaget.

Victorie får en lille flyvetur af mor - og ihh hvor hun kluk-griner <3

Victories fine nye dragt - er altså ret stolt over resultatet..

Manden min og den mindste prinsessepige.

..Nu skal resten af aftenen gå med at være kreativ og klippe-klistre... forsat god aften derude i blogland.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar